יום רביעי, 2 ביולי 2014

פוסט כזה עוד לא ראיתם.

מוחמד זועבי... כן כן... הקרוב משפחה של המחבלת שפרסם סרטון בכיכובו, והעלתי אותו בראשית האשכול...
הוא פרסם סטטוס בפייסבוק ובנתיים זכה ללמעלה מ-30,000 לייקים. לא ייאמן.

הפוסט במקורו נכתב בשלוש שפות שהנער יודע - אנגלית, עברית, ערבית, הבאתי רק את העברית, ובסופו קישור לעמוד הפייסבוק שלו.

זה היה בסוף שנת הלימודים
בזמן שהתכוננתי לבחינת בגרות ההיסטוריה שלי
עשיתי קצת שטויות נוער
רק הבעתי את הדעה שלי, משהו שכל אדם יכול לעשות במדינות דמוקרטיות כמו ישראל
הראיתי תמיכה ל3 הישראלים חפים מפשע שנחטפו על ידי טרוריסטים
הותקפתי, בוקרתי ואוימתי על ידי ערבים ואנטי ישראלים בכל רחבי העולם ביניהם הייתה; ח"כ חנין זועבי
אמא שלי דיווחה למשטרה, היה מסביבי ביטחון והייתי צריך לעבור למקום מאובטח.
רשמתי בגוגל את השם שלי באנגלית, ראיתי חדשות; נער ערבי ישראלי עושה גלים לאחר התנגדותו לחטיפה
רשמתי בגוגל את השם שלי בעברית; מוחמד זועבי קרוב משפחתה של ח"כ חנין זועבי הוא ציוני, מרגיז את משפחתו
רשמתי בגוגל את השם שלי בערבית ..... הלוואי שלא עשיתי; ראיתי קטעי וידאו עליי שנחטפתי ונרצחתי, תמונות מבישות עליי עם תיאור שלא ייאמן
כל זה רק כי דברתי בעד הדמוקרטיה היחידה במזרח התיכון והתנגדתי לטרור
כל זה היה זמן קצר לפני שנודעתי על ידי מקורות ביטחוניים שהחיים שלי בסכנה ושיש ניסיון לחטוף אותי לשטחי הרשות הפלסטינית ולפגוע בי
לקח לי זמן להבין את כל זה; בדקתי את עצמי ואת האמונות שלי, אבל לא מצאתי שום דבר לא בסדר בהם
בדקתי את הדרך בה אני מבטא את דעתי; לא הדרך הטובה ביותר, אבל לפחות אני לא מעודד שנאה כמו שחנין זועבי עושה
מה שעשיתי היה, דברתי מה שבלבי, הגנתי על המדינה והעם שלי; אם אני לא אוכל להביע את האהבה שלי למדינה שלי בתוך המדינה שלי אז איפה אני יכול לבטא את זה?
השם שלי הוא מוחמד זועבי, ציוני ערבי מוסלמי ישראלי בן 16;
ישראלי-נולדתי במדינה ששמה ישראל; אותו אופן שבו נולדים צרפתים בצרפת, איראנים באיראן. וכן אני גאה בהיותי ישראלי
ציוני, פשוט אני מאמין בזכותו של העם היהודי להגדרה עצמית במולדתם;ארץ ישראל
ערבי- שפת האם הראשונה שלי היא ערבית; הרקע האתני שלי הוא ערבי
מוסלמי-אני מאמין באלוהים אחד ומכבד את כל הנביאים והדתות של אלוהים; משה (יהדות), ישו (נצרות) ומוחמד (האסלאם
אני רואה את עצמי כבן אדם מעל כל דבר אחר, אדם שרוצה עולם טוב יותר עבור כולנו
אני מוחמד זועבי מודיע שאני מוכן לוותר על החיים שלי למען עתיד טוב יותר לנו, לילדינו ולכל הדורות הבאים של האנושות
שישראל תבורך
אמן שיבוא שלום עלינו ועל כל השכנים שלנו
אמן שיהיה לנו עתיד טוב יותר מלא בשלום, אהבה ודו קיום
זכרו תמיד; לא משנה כמה אנחנו שונים, אנחנו סופו של דבר בני אדם שבקרוב מאוד עשויים לשחרר את נשימתו האחרונה ואז נתן אחריות העולם לדור החדש
זכרו; החיים קצרים מדי כדי שיהיה לנו אויבים
מתפלל לעולם טוב יותר לכלונו

מוחמד זועבי



הפוסט המקורי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה