יום רביעי, 11 ביוני 2014

הגיגים: אז נשיא יש לנו כבר מה חסר עוד?

אז ברור שעכשיו זה הזמן להתמקד במה שהסעיר אותנו בימים האחרונים מחירי הדירות היקרים של הפוליטיקאים. הנדרש הוא להוריד את המחירים. ואולי בבחירות הבאות לנשיאות המועמדים יהיו בעלי הון מוקטן יותר. ברור כי פה זה לא נגמר כי זכינו לנצח את נתניהו. והרי מי שלא היה זוכה בנשיאות היה דופק אותו. אבל זה לא משנה המון יש לנו כותרות: החרדים ניצחו את נתניהו ולא לשכוח הביסו אותו.
המובטל. לפחות יש לך פנסיה  המובס. יש עתיד אולי נשיאות?

ולגדעון סער האיש הכי קרוב לעסקונה החרדית מזל טוב מקווה שרובי יציע לך להרקיב את הקואליציה הבאה כתרומה או תמורה על הזיעה הרבה שניגרה מפניל למענו בשבוע האחרון. יאלה לפריימריז. עצה קטנה יש לי לך תגייס את יענקי ביכלר הוא טוב בזה ככה אומרים.

באלעד ניצחו הלבנים בבחירות. את נלסון מנדלה העיראקי אז זה הזמן לנקום עשרות בנות מבתים טובים בנות סמינר בעלי השקפה ליטאית עמוקה ממתינות בביתם לסמינר הוגן שטויות רק הבטחת להיות ראש עיר של כולם. ישראליק אבא יחזור מאמריקה וייעץ לך איך להתחמק מכך.

עוד ישבו אשכנזיות וספרדיות על אותו ספסל הלימודים ישעיה ב' כ''ד 

בסיבוב השני הייתה מהומה לא קטנה חבל שלא מדברים על זה כי זה כנראה באמת פני העם של מדינתנו שבחרה אמש נשיא. כמה עיתונאים ניסו לראיין את דליה איציק המועמדת שצברה מספר מועט של קולות. והותקפו ע"י מאבטחיה היה מעניין לראות זה היה נראה כאי' חלוקה של חי רוטל במירון איפה היה מוזס לצעוק שלא יגנבו לו את הבייבי מירון.

היום מתחיל שבוע הספר העיברי או שבוע הספר התורני אז חברות הספרים והפרסום מלאו לי את הדואר בפוסטרים לא מענינים אני זקוק לכך בשבוע כה קשה אה וגם תעשו גם שבוע בלי כלום שבוע בלי חירטושי מח בבקשה. ואם ילך טוב והצלחתם לרוקן מחסנים עם ספרים כושלים אז תאריכו את זה נשמע טוב שבועיים הספר.

שבוע. חודש. חודשיים. שנת. הספר היהודי העברי התורני 

הגר''ש אוירבך שוחרר מביה"ח עם ישראל זקוק לגדוליו אם בהערצה ואם בהתרסה נאחל לו רפואה שלימה לטובת כל הצדדים.

אבל מה יהיה עם שמעון פרס מסכן אין לו עבודה הבנאדם מלא בתוכן טוב פוליטית הוא לא כ,כ הצליח אבל הוא בחור טוב אוהב אדם וסבאלה נחמד אז אם למישהו יש הצעת עבודה בשבילו שיכתוב לי במייל נעביר לו רק לא נראב לי שירצה לעמוד בדוכן של שבוע הספר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה