יום שבת, 24 במאי 2014

מבזקים וחדשות

כל מועמד קורץ לציבור החרדי
השר שטייניץ בערוץ 2: ביבי נוהג ברחמים כלפי לבני, היא לא תוכל להמשיך להיות שרת המשפטים, אם תמשיך לפגוש את אבו מאזן. ~~|~~ שלושה נהרגו בבריסל מירי במוזיאון היהודי. שרת הפנים הבלגית: מדובר באירוע אנטישמי. ~~|~~ משטרת ירושלים בהודעה לתקשורת: בניגוד לשמועות הנפוצות: המשטרה לא מונעת הערב קיום סעודת מלוה מלכה בקבר דוד המלך, וכי כל שבוע מתקיים במקום סעודה וגם השבוע ללא כל מניעה מצד המשטרה.

ברוך דיין האמת: בביה"ח הדסה עין כרם בירושלים נפטר השבת הר' יעקב קיבלביץ ז"ל. אושפז לפני חודש עקב קריש דם ברגלו. חיתן את בתו האחרונה לפני חודש וחצי. ~~|~~ רעידת אדמה בעוצמה של 4.1 פקדה בשבת את ישראל. הרעש שעוצמתו נחשבת לבינונית, הורגש לכמה שניות באיזור 10:30 בכל רחבי הארץ.

ברוך דיין האמת: בבית שאן נפטר הלילה המוהל הרב אברהם בדוש מצדיקי העיר, המונים השתתפו בהלוויתו. ~~|~~ סקר ישראל היום: 80.8% מתנגדים להצעת החוק לסגירת עיתון ישראל היום. 57.8% יקטן הסיכוי שנצביע למפלגה שתתמוך בחוק. ~~|~~ מרתק וחינוכי - לקראת שבת: המחנך הרב יוסלה אייזנבך בוורטים, בדיחות, וחידודים על פרשת השבוע - פרשת במדבר, להאזנה חייגו 0508002424 שלוחה 1

רובי ריבלין בראיון לערוץ 2: אשמח לתמיכת מנהיגי תנועתי, אני לא רבתי עם אף אחד. ~~|~~ זאב קם באתר מעריב: ח"כ שטרן מאיים: "אם חוק הגיור לא יעבור עד חג השבועות, מפלגת התנועה תעזוב את הקואליציה". מקורבי לבני למעריב: לאיום יש גיבוי מיו"ר התנועה. ~~|~~ הפלס: ראשי הצבא האחד מאכ”א והשני מחטיבת גבעתי הגיעו לביקור במעונו של אחד האדמורי”ם מחברי מועצת גדולי התורה, אליהם התלוו אנשים בלבוש חרדי חסידי, ודרשו שיתו”פ להקמת מסגרות לצורך מילוי יעדי הגיוס. האדמו”ר דחה את הצעתם על הסף ותוקף.

סימה קדמון ב'ידיעות': דבר אחד אי אפשר לקחת לביבי - הוא עשה עבודה מופלאה בהגדלת סיכויי ריבלין לזכות, המועמד שרצה פחות מכולם. מקורבי סילבן נשבעים שאלמלא התהפך נתניהו התפקיד היה בכיסו. ~~|~~ 'ישראל היום': שוב משבר בין 'יש עתיד' ל'בית היהודי', הסיבה: הכסף שרוצה להעביר פירון מהחינוך הדתי לחינוך הערבי. סלומיאנסקי הודיע שלא יעלה זאת לועדת הכספים.

ישראל כהן ב'כיכר': הגר"ש פלאי הודיע הבוקר "פרשתי מהוועד (לכבוד רבותינו) של פרויליך, הגולם קם על יוצרו, לקחנו אותו לעבודה טכנית והוא עירב פוליטיקה של פוניבז' בניגוד להשקפתי. גם הרב קוט פרש מאותה סיבה". ~~|~~ לקראת שבת קודש: הרה"ג רבי שמעון משה חי רחמים רב ומו"צ לעדת הבוכרים בשכונות דרום תל אביב יפו וראש מוסדות בני יעקב ישראלוב תל אביב בשיחה מיוחדת על פרשת השבוע. להאזנה חייגו 0508002424 שלוחה 1

סקר 'מאקו': את מי תרצה לראות מתמודד על תפקיד הנשיאות? ריבלין 68%. שכטמן 48%. דורנר 39%. דוד לוי 39%. פואד 34%. שטרית 30%. סילבן 24%. דליה איציק 23%. ~~|~~ דחייה בפרשת הקאנטרי בי-ם: לבקשת יו"ר ש"ס אריה דרעי, נפגש הבוקר סגן רה"ע י-ם צביקה כהן עם ניר ברקת, וסיכם עימו על דחיית הדיון המתוכנן בועדת הכספים שנקבע ליום א' הקרוב, מתוך רצון להגיע להסכמות עם הנציגות החרדית.

שר השיכון אורי אריאל ב'מגזין שישי' ב'קול חי': "אני כבר שבועות אומר שאין דבר כזה דירה ב-600 אלף. אני מוביל לפטור ממע"מ על דירה ממיליון שקל לכל הפחות. בכל מקרה, על 600 אלף זה לא יישאר". ~~|~~ 'ידיעות ירושלים': תושבים רבים בבית שמש התפקדו לליכוד כדי לשכנע חברי כנסת ושרים לחלק את העיר בין החילונים לחרדים. ~~|~~ 'הקול החרדי': ישיבת התחליף ל'חדרה' שהוקמה ע"י הגראי"ל שטיינמן - 'תורה בתפארתה' תעבור מאשדוד לאלעד. להאזנה לפרטים בהרחבה חייגו 0508002424 שלוחה 2

אתר 2525: פעוטה נפגעה באורח קל עד בינוני כתוצאה מקריסת חלק מתקרה בבית ברחוב לוינסקי בתל אביב, חובשים של איחוד הצלה העניקו לה טיפול ראשוני בזירה, פונתה בניידת טיפול נמרץ להמשך קבלת טיפול רפואי בבית החולים, הנסיבות נבדקות. ~~|~~ בן כספית ב'מעריב': מתברר שביבי הפך לקמפיינר המוצלח ביותר שריבלין היה יכול להעלות על הדעת. לפני שבועיים הוא היה אחד המתמודדים, היום הוא המוביל. זה קורה לנתניהו כל פעם מחדש. משהו משובש שם.

ח"כ אורי מקלב החליט לפעול בעניין החסימה השערורייתית של קווי המידע הטלפוני ע"י חברת גולן טלקום, למרות שמדובר בקווים שפתוחים לכלל מנויי הקומות הכשרות, לדבריו בראיון לסוכנות הידיעות "חדשות 24": "זה הפרת חוזה, אני יפנה לכל הרשויות המוסמכות שיפעלו בעניין הזה, מיותר להאריך בחשיבות של קו המידע של התחבורה הציבורית, משרד התחבורה ומפעילי התחבורה הציבורית מבקשים דרך הקו הזה לעודד את ציבור הנוסעים נסיעה בתחבורה הציבורית, זה קו שהוא נחוץ מאוד". להאזנה לראיון במלואו חייגו 0508002424 שלוחה 1,

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה