יום ראשון, 1 ביוני 2014

מהמייל: שבת הכנה למתן תורה של קהית זוויעהיל במירון, צפו בגלריה

מאות בני קהילת זוועהיל  ב"שבת הכנה למתן תורה" במירון בראשות כ"ק האדמו"ר שליט"א

ביום שישי בצהריים, ברח" סיון, עלו מאות בני הקהילה ואוהדיה ותלמידי הישיבה, על אוטבוסים מאורגנים למירון. התרגשות מיוחדת ניכרה על הנוסעים, שזה כבר פעם שלישית, שבתלתא זמני הוי חזקה, יצאו ל"שבת התאחדות". השבת עצמה לא זכתה לשם השגרתי "שבת התאחדות", ועל כל המודעות היא כונתה כ"שבת הכנה למתן תורה", בהיותה בשבת הקרובה לקבלת התורה.

התרוממות הרוח ניכרה על פני החסידים משך תפילות השבת והסעודות, כמו גם ב"טיש" - בליל שבת כאשר בעת צפרא דשבתא נשאו דברים רבני הקהילה מענינא דיומא ובסעודה שלישית, שנערכו כולם במתחם "בני עקיבא", בהשתתפות מאות חסידים, רבני הקהילה, ואישי ציבור.

שיאו של השבת ב"עת רעווא דרעווין", כאשר כל הקהל התאחד בשירת שירי ערגה וכיסופין, כשכ"ק האדמו"ר שליט"א נושא מדברות קדשו, ומזכיר את גודל הזמן והחשיבות של השבת הזאת הזאת שיצאה בהאי שעתא באותו יום הגדול יום המיוחס, בין ר"ח סיון ביום שבו באו מדבר סיני לג' ימי הגבלה, והזכיר את המשל הידוע מהרה"ק מרוזין בענין המלך שציוה לצייר ביתו וגודל ההנאה של המך היה מאותו קיר ששמו שם מראה שבו משתקפת כל החדר, וכן גודל היום הזה שבו נראים כל הימים הקרובים לשבועות, ודיבר עוד על גדולת המקום קרוב לציון התנא האלוקי, וגודל האחדות שמרמז למתן תורה ,הרי זה הכנה ראויה לקבלת התורה

לאחר יצא הקהל בריקוד נלהב של "שירי מירון", כשכ"ק האדמו"ר שליט"א מנצח על שירת "אמר רבי עקיבא" בהתרוממות והתלהבות.

גם בשעה מאוחרת של מוצאי שבת קודש, כשחזרו האוטובוסים לירושלים, בני ברק, ביתר ובית שמש, היו החסידים מליאי חיוניות והתפעלות מהשבת המרוממת שזכו לה במירון.

לשליחת חומר במייל: a1800181818@gmail.com











אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה