יום שלישי, 12 באוגוסט 2014

התקשורת שיקרה: לא בגלל הדרת נשים – הסיבה האמתית לביטול מופע הזמרת בגבעתי



מתברר כי לא מדובר בהדרת נשים בחטיבת גבעתי כפי שנטען בכלי התקשורת • חיילי החטיבה הם אלה שבחרו בהופעתו של משה פרץ בניגוד לטענות בכלי התקשורת בדבר הדרת נשים בחטיבת גבעתי, מתברר כי חיילי החטיבה הם אלה שבחרו בהופעתו של משה פרץ על פני הופעתה של הזמרת.

בעקבות המצב הביטחוני בשבועות האחרונים התגייסו אמנים רבים לרווחת החיילים והציעו להופיע בפניהם ללא תשלום על מנת להכיר להם תודה. באמנים הרבים שהתנדבו להופיע בפני החיילים היו גם הזמרים שרית חדד ומשה פרץ. משהתבקש מפקד חטיבת גבעתי, אלוף משנה עופר וינטר, לבחור בין כמה אמנים, ובהם חדד ופרץ, הוא פנה אל החיילים שהיו סביבו באותו הרגע ושאל את מי הם מעדיפים. לאחר שנענה כי החיילים מעדיפים את פרץ – זו התשובה שהשיב.

עם זאת, בהמשך נפוצו דיווחים שלפיהם אל”מ וינטר ביקש את פרץ מאחר שהוא מעדיף שלא לשמוע שירת נשים בשל היותו דתי. בצה”ל דחו את הטענות והבהירו כי למח”ט “נעשה עוול”.

מדובר צה”ל נמסר: “בשבוע הבא עתידה להתקיים עצרת לחיילי חטיבת גבעתי שבה יופיע אמן בפני החיילים. ההחלטה בדבר זהות האמן המופיע באירוע החטיבתי התקבלה בהתאם להעדפת חיילי החטיבה. המח”ט ביקש לבחון אפשרות לקיים הופעה של הזמרת שרית חדד לצד הופעתו של הזמר משה פרץ, אך הדבר נפסל מנסיבות טכניות”.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה