יום שלישי, 24 ביוני 2014

יומיים לפני החטיפה בטרמפיאדה ביו"ש של שלושת הנערים הציבו מארב בלשים בטרמפיאדה.



גורם בכיר במשטרת ישראל, סיפר כי יומיים לפני החטיפה של שלושת הנערים - גלעד, נפתלי ואייל, החליטו להציב בטרמפיאדה מארב של בלשים ושוטרת סמויה. כל זאת, בעקבות דיווחים רבים על חטיפת פלאפונים מידי אנשים הנמצאים בטרמפיאדות ביו"ש.
האם המשטרה פישלה בכפול?

זה היה ביום שלישי, בשעות הערב. הבלשים הכינו את המארב והציבו את השוטרת הסמויה עם פלאפון בידה. הם חיכו בקוצר רוח לגנבים, שיגיעו לחטוף את הפלאפון מידה של השוטרת ויעצרו אותם תוך מספר שניות. אך שזה, לא בדיוק קרה. לאחר מספר דקות, הגיחה מכונית עם מספר ערבים בתוכה. המכונית עצרה ליד השוטרת הסמויה. לפתע, יצאו הערבים מן הרכב במהירות, קפצו על השוטרת והרביצו לה. כתוצאה מכך, לשוטרת נשברו מספר אצבעות וגם יד. וכמובן, הם לא שכחו לקחת את הפלאפון. מה עשו הבלשים בתגובה? קפאו על מקומם. לא זזו מהמארב ואפילו לא טרחו לצעוק לעברם על מנת שיברחו. השוטרת פונה לבית החולים.

מפקד המחוז שהיה באמצע חופשה חגיגית באילת, נאלץ לקטוע אותה, והגיע יום לאחר מכן (רביעי) לזירת האירוע, על מנת לראות כיצד קרה המקרה ולהסיק ממנו מסקנות.

כנראה שהמסקנות לא הוסקו, ויום לאחר שביקר שם מפקד המחוז (חמישי), בשעות הערב בוצעה החטיפה של שלושת הנערים - גלעד, נפתלי ואייל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה