יום ראשון, 15 ביוני 2014

התחממות ברצועה: חיל האוויר תקף שוב ברצועת עזה בתגובה לפיגוע החטיפה וירי הרקטות


חיל האויר תקף שישה יעדים

 מדובר צה"ל נמסר כי זוהו פגיעות מדויקות בארבעה מוקדי פעילות טרור ושני מחסני נשק. בין היעדים, בסיסי חמאס והג'יהאד האיסלמי. התקיפה בתגובה לירי רקטות לעבר שטח ישראל

מטוסי חיל האוויר תקפו הלילה (ראשון) שישה יעדים ברצועת עזה. מדובר צה"ל נמסר כי מדובר בשלושה מוקדי פעילות טרור, שני אתרי ייצור ואחסון נשק בדרום רצועת עזה ומוקד פעילות טרור נוסף במרכזה.
הרצועה מותקפת דובר צה''ל

הודעת דובר צה"ל מצטרפת לדיווחים בכלי התקשורת הפלסטיניים אודות ההפצצות באזור רפיח שבדרום רצועת עזה. על פי הדיווחים, מסוקים של צה"ל תקפו מטרה בשכונת א-סלאם שבמזרח רפיח. כמו כן, הותקפו בסיסים של חמאס ושל הג'יהאד האיסלמי.

התקיפה, שמתבצעת על רקע חטיפת שלושת הנערים בגדה המערבית, מצטרפת לתקיפה נוספת של חיל האוויר שהפציץ הלילה יעדי טרור בדרום הרצועה. מדובר צה"ל נמסר לפנות בוקר: "זוהו פגיעות מדויקות במטרות. צה"ל לא יסבול ניסיונות פגיעה באזרחי מדינת ישראל ובחיילי צה"ל ויפעל נגד כל גורם אשר מפעיל טרור נגד מדינת ישראל".

תקיפות מדויקות דובר צה''ל
עוד לפני התקיפה הראשונה בעזה, התפוצצה רקטה בשטח פתוח באזור המועצה האזורית שער הנגב. לא היו נפגעים ולא נגרם נזק. בשעות הערב המוקדמות התפוצצה רקטה נוספת בשטח פתוח במועצה האזורית חוף אשקלון. גם באירוע זה לא היו נפגעים ולא נגרם נזק.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה