יום חמישי, 22 במאי 2014

שוב אחים! נפתרה המחלוקת בין יש עתיד והבית היהודי

האחים בנט ולפיד
היריבות בין יש עתיד והבית היהודי, מגיעה היום בצהרים לסיומה לאחר שיו"ר וועדת הכספים סלומיאנסקי הגיע להסכמות עם 'יש עתיד' על העברות תקציביות למשרד השיכון שבו יושב השר אורי אריאל. אתמול נועד סלומיאנסקי עם לפיד בכנסת.

לוי אשכנזי
כ"ב אייר תשע"ד 16:45
אחריי שבועיים של יחסים עכורים בין 'הבית היהודי' ו'יש עתיד', אחה"צ הודיעו גורמים בבית היהודי כי המשבר נפתר.

כזכור, היחסים הרעועים בין שתי המפלגות באו לאחר שב'יש עתיד' תקעו חוק שנועד לעצור את שחרורו המחבלים מהכלא, שעה שהשר יעקב פרי הגיש ערער לוועדת שרים, מה שלא איפשר להמשיך את הליך החקיקה.

בתגובה החליטו בבית היהודי לעצור באותה דרך חקיקה של 'יש עתיד' ושלושה חוקים התבקשו לחזור חזרה לוועדת שרים לחקיקה. התגובה לא איחרה לבוא ו'יש עתיד' הישו ערער על חוק נוסף של 'הבית היהודי'.

בהמשך עלו המהלכים לכיוון הבין-משרדי, ובמשרד האוצר שם יושב שר האוצר יאיר לפיד, החליט לעצור העברות תקציביות ממשרד האוצר למשרד השיכון שבו יושב השר אורי אריאל. בעקבות כך החליט ח"כ ניסן סלומיאנסקי מהבית היהודי, להפגין את כוחו מול משרד האוצר, בתור מי שיושב בתפקיד יו"ר וועדת הכספים.

גורמים שונים בליכוד החלו אתמול להתערב בנושא, ואתמול בכנסת נרשמה שיחה ערה בין השר לפיד לח"כ סלומיאנסקי, ולאחר מכן גם בין לפיד והשר אורי אריאל, כשהיום אחה"צ הודיע ח"כ סלומיאנסקי כי הגיעו להבנה עם 'יש עתיד' ולפיה ההעברות התקציביות יועברו כסדרן ביום שני הקרוב, זאת לאחר שמשרד האוצר החזיר היום את העברה הכספית של משרד השיכון בשלימותה כפי שתוכנן בתחילה.

מקור: לדעת נט http://www.ladaat.info/Default.aspx

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה